  • Data: 2002-04-27 12:37:19
    Temat: Re: Dlaczego nikt mi nie odpowiedział???
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem "zrobiona" zgodnie z prawem. I to jest najgorsze.
    Mogę domagać się podziału mająku...ale masz rację, że to potrwa.
    Ja walczę teraz sama z sobą - aby nie dawać mu sie robić - na te jego miłe
    słówka.
    Wpadłam w taki nałóg i uzależnienie od niego, że bardzo bolesne jest
    wychodzenie z tego złego związku.
    Niestety - musze znaleźć siły na wlakę, bo inaczej wszytko w co wierzę
    straci sens.
    On nie spocznie dopóki ja będę maiła cokolwiek. Jedyna szansa dla mnie jest
    walka z nim...Bo na ugodę nie ma sznas.
    No, w sumie on chce ugody ale bardzo krzywdzącej dla mnie. Zreszta znając
    jego manipulacje wiem, że zaraz po rozwodzie i podziale majątku - przepisze
    firme na kogoś innego (przepisze w skrócie). Jak ktos chce to potrafi to
    zrobić. Frima bedzię na obcą - zaufana osobę - a on biedny nie będzie miał
    za co żyć. I wtedy ja już nic od niego z mojego majątku nie dostanę.
    jeśli oszukuje fiskusa - to nic mu nie stanie na przeszkodzie aby oszukać i
    mnie.
    Zresztą rok zwodził mnie - że zrobi ze mna spółkę.
    Potem rok zwodził - że będzie dobra ugoda.
    Teraz mu już nie wierzę...
    On za wszelką cene chce ugody...aby miec firmę dla siebie - ale
    ugoda...taka - jest do kitu...
    Wolę nic nie mieć..niż mieszkanie w długach...

    Prawnik weźmie dużo szmalu...za taka sprawę... Bo firma jest znana i uważana
    za bogatą.
    Z tymi czeczeńcami - może i dobry pomysł...ale to nie w moim stylu.
    Ja ogólnie jestem bardzo prawy człowiek i boję się robic cokolwiek
    niezgodnego z prawem. Nawet jesli by mi to miało przynieść ulgę.
    Szczerze mówiąc nie mam nic do stracenia - bo wszystko on zabrał...Będę więc
    walczyć...choć chciałabym sie uczciwie dogadać.

    Karolina