  • Data: 2002-04-27 11:38:32
    Temat: Re: Dlaczego nikt mi nie odpowiedział???
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Frima jest na niego - ale zawarta w czasie trwania związku...
    Pracowłam z nim przez 5 lat.
    Wywalił mnie aby przejąć firmę.
    Robi długi aby nie było co dzielić, ale firma ma miesięcznie 20.000
    dochodu - na czysto.
    Co z tego ... jak na koniec roku robi lewe koszty i jest na długu.

    Mam adwokata od spraw rozwodowych...
    ale na sprawe majątkowa nie mam pieniędzy.

    A on nie chce się dogadać. Jego dogadanie - to firma jego a moje mieszkanie
    (z hipoteką na kredyt obrotowy w firmie100.000 i niespłaconym kredytem
    mieszkaniowym 40.000 ).

    Ja przed ślubem dostałam darowizne od ojca - samochód. Potem był slub. Potem
    sprzedałam samochód i kupiłam mieszkanie - wspólne za: pieniądze z samochodu
    (10.000) i dodatkowo pieniądze od ojca (30.000)- nie jako darowizna ale jako
    pożyczka.
    Potem mieszkanie sprzedaliśmy i wsadzilismy pieniądze w firmę.
    Mąż miał udziału w tym wszystkim 3000 zł - jako pieniądze z książeczki
    mieszkaniowej. Zreszta ja miałam tyle samo z książeczki.

    Teraz on sobie dysponuje firmą...ale ja nie bedę maiła za co żyć...

    Wiem, że mam fajnie..
    Może i mąż wykorzystuje prawo dla swoich manipulacji moją osoba...ale czy
    nie da się z tym coś zrobić.

    Karolka