    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darowizna pieniedzy
    Date: 19 Jan 2008 01:57:31 +0100

    na

    > Ulżyło ci?

    Nie.

    A Tobie, po zadaniu powyższego pytania samocena wzrosła ?

    Stary - nie liczyłem na nic więcej niż powyższe i nie zawiodłem się - to mnie
    satysfakcjonuje i cieszy - a nie przynosi ulgę.

    Ulżyłoby mi , gdybyś obiektywnie ocenił sprawę.
    Ulga w tym zakresie nie stanowi dla mnie celu samego w sobie.
    Konsekwencja oponenta , w każdym zakresie - nawet nieuzasadnionym logicznie -
    zawsze jest dla mnie czymś godnym podziwu i z góry napietnowana niepowodzeniem -
    negocjacji.

    Z wyrazami szacunku - Kriss

    Ps. Mimo wszystko - cenię sobie twoje argumenty i aktywność na forum.Nie
    kwestionuję całokształtu twojej pracy i jej efektów. Stać mnie na to , by
    przyznać Ci rację - jeśli w określonych przypadkach ją masz.Wiem ,że
    oczekiwanie tego samego z twojej strony - jest nieuprawnione.
    I tyle.