  • Data: 2008-01-22 12:56:45
    Temat: Re: OT, było: Darowizna pieniedzy
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >  Tego ostatniego nie łapię :(
    >  Zwyczajnie - odniosłem się do "przypadku ogólnego", czyli Twojego
    > zastrzeżenia (jak rozumiem lekko ironicznego) że "po raz pierwszy
    > poparłem".
    >  Ja NAPRAWDĘ chciałem napisać TYLKO tyle, że jak zabierasz głos i nikt
    > nie ma odmiennego zdania, bo wyłożyłeś zestaw argumentów na tyle
    > przejrzystych że nie sposób się nie zgodzić, to nie ma powodu żeby
    > po kolei wszyscy się dopisywali "masz rację".
    >  Pasuje?
    >  No to tyle miałem na myśli, pisząc że "popierasz się sam".

    A czy z tekstu , który komentujesz jako niezrozumiały - wynika coś więcej niż
    to co napisałeś powyżej ? :-)

    >  Odnoszę wrażenie, iż fakt że kiedy masz rację (a przynajmniej nikt nie
    > uważa, że nie masz, choćby z tego powodu, że nie wie :>) zapada cisza,
    > a tylko kiedy ktoś miewa obiekcje (uzasadnione LUB NIE) to się odzywa
    > odbierasz jako jakiś atak wymierzony w siebie :(
    >  Przecież z założenia *dyskusja* (czy to przypadkiem nie jest grupa
    > *dyskusyjna*?) obejmuje wymianę poglądów niekoniecznie zgodnych,
    > przy pełnej zgodzie dyskusji nie widać :]

    >  Tego tekstu rzeczywiście NIE ROZUMIEM.
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Nawet się nie dziwię - jesli sam w swoim postepowaniu widzę aberację - a więc
    oceniam siebie a nie ciebie - to czy ktoś inny niż ja sam jest w stanie to
    zrozumieć ?
    Więcej luzu kolego - mam krytyczny stosunek do siebie i czasem kreując poziom
    abstrakcji żartobliwej w gruncie rzeczy wypowiedzi - sprawiam ,że tylko mnie
    to śmieszy a dla innych brzmi arogancko czy zaczepnie.

    Nikt nie jest idealny - pozdrawiam Kriss