  • Data: 2008-01-22 00:34:07
    Temat: Re: OT, było: Darowizna pieniedzy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jan 2008, Kriss wrote:

    > Chyba masz rację ; - popieram się sam , sam uzasadniam siebie, a na dodatek
    > wymyslam kazusy tak wymyślone żeby udowodnić sobie, że nie mam racji.

    Tego ostatniego nie łapię :(
    Zwyczajnie - odniosłem się do "przypadku ogólnego", czyli Twojego
    zastrzeżenia (jak rozumiem lekko ironicznego) że "po raz pierwszy
    poparłem".
    Ja NAPRAWDĘ chciałem napisać TYLKO tyle, że jak zabierasz głos i nikt
    nie ma odmiennego zdania, bo wyłożyłeś zestaw argumentów na tyle
    przejrzystych że nie sposób się nie zgodzić, to nie ma powodu żeby
    po kolei wszyscy się dopisywali "masz rację".
    Pasuje?
    No to tyle miałem na myśli, pisząc że "popierasz się sam".

    Odnoszę wrażenie, iż fakt że kiedy masz rację (a przynajmniej nikt nie
    uważa, że nie masz, choćby z tego powodu, że nie wie :>) zapada cisza,
    a tylko kiedy ktoś miewa obiekcje (uzasadnione LUB NIE) to się odzywa
    odbierasz jako jakiś atak wymierzony w siebie :(
    Przecież z założenia *dyskusja* (czy to przypadkiem nie jest grupa
    *dyskusyjna*?) obejmuje wymianę poglądów niekoniecznie zgodnych,
    przy pełnej zgodzie dyskusji nie widać :]

    > Przyznanie ci racji w powyższym jest oczywiscie kolejną aberacją

    Tego tekstu rzeczywiście NIE ROZUMIEM.

    pozdrowienia, Gotfryd