  • Data: 2008-01-15 21:50:20
    Temat: Re: Darowizna pieniedzy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    aksik wrote:

    > Ale się rozpisaliscie :-) teraz wogole nie wiem co zrobic wiec pomysl
    > jest taki:
    > 1) rodzic zawiera umowe z klauzula zaplaty np 3dni, ja dostaje darowizne
    > i w ciagu 3 dni przelewam wlascicielowi nieruchomosci, reszte konczy rodzic

    1. umowa darowizny pieniedzy dla ciebie. Zeby sie nikt nie czepiał
    przelew na twoje konto. Dowiedz się w US (na pismie!!!) czy przy
    darowiznie notarialnej, tez musi byc przelew czu nie musi, zęby nie
    stracic ulgi od darowizny.
    2. pełnomocnictwo notarialne na kupno mieszkania dla ciebie
    wowczas rodzice będą pełnomocnikami a transakcja jest zawarta pomiedzy
    tobą i sprzedawca

    3a. Rodzicom dajesz pieniadze ze swojego konta w gotowce, albo czynisz
    ich pełnomocnikami do konta, wowczas sami sobie wypłacą lub przeleją
    sprzedawcy mieszkania. Unikaj jak ognia przelewu z powrotem z twojego
    konta na ich, bo jeszcze zapłacisz 2%. Kaczynskim nie jesteś, żeby ci
    się upiekło
    3b jak ci US potwierdzi, ze nie musisz miec przelewu to 3a sobie mozecie
    darowac.

    Dalej już prosto. Rodzice jako pełnomocnicy zawieraja transakcję w twoim
    imieniu i albo

    a) płacą gotówką wypłacona ze swojego konta lub przelewem ze swojego
    konta jak us potwierdzi, że pieniądze nie muszą być ci przelane na twoje
    konto

    b) płacą gotówką wypłconą z twojego konta albo przelewem z twojego
    konta. jeśli przy darowiznie notarialnej dalej pieniadze musza byc
    przekazane przelewem lub przekazem.