  • Data: 2010-09-06 08:26:45
    Temat: Re: Czy mogę zezłomować stary towar?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Michal,

    Monday, September 6, 2010, 9:47:06 AM, you wrote:

    > Czy elementem PzA nie jest przelew bankowy?

    A jak przyjmę gotówką i wpłacę sobie na konto? "A może poszli do
    lasu?"

    Nie po to minister tworzył zamknięty katalog, żeby dawać możliwość
    obejścia. Powtórzę: znani mi osobiście urzędnicy skarbowi uznali PzA
    za metodę zapłaty wyłączającą zwolnienie z kasy. Na tej podstawie
    zrezygnowałem z handlu na Allegro. Bo to nie klakierzy czy "prawnicy"
    Allegro będą się przed kontrolą z urzedu skarbowego tłumaczyć tylko
    ja. I to ja w razie czego będe musiał udowadniać, że nie jestem
    wielbłądem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl