  • Data: 2010-09-06 13:32:33
    Temat: Re: Czy mogę zezłomować stary towar?
    Od: Kviat <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 14:30, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Wydana oficjalnie interpretacja izby skarbowej w Warszawie dotyczy
    > konkretnego podatnika, który o taką interpretację poprosił.
    > Urzędnicy skarbowi w reszcie kraju mają głęboko w rzyci interpretację
    > izby skarbowej w Warszawie. Ba! W przypadku innego podatnika ta sama
    > izba skarbowa może wydać inną interpretację.

    Może, ale nie musi.
    Nie zmienia to faktu, że na potrzeby tej dyskusji, ta oficjalna
    interpretacja jest dla mnie bardziej przekonująca, niż opinia znanych
    ci urzędników.

    Jak przedstawisz oficjalną opinię przeciwną (z dowolnej izby
    skarbowej) to nasza dyskusja nabierze większego sensu.
    Każdy ma jakichś znajomych. Ja też. Ale zamykanie działalności na
    podstawie rozmowy przy piwku ze znajomymi, raczej do mnie nie
    przemawia.
    Już prędzej kupię drukarkę fiskalną :) Sprzedaż na allegro i dla "osób
    fizycznych" to u mnie margines, a ludzie nie takie pieniądze na swoje
    hobby wydają :)

    Pozdrawiam
    Piotr