  • Data: 2010-09-11 10:09:37
    Temat: Re: Czy mogę zezłomować stary towar?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Kviat,

    Monday, September 6, 2010, 12:31:54 AM, you wrote:

    [...]

    > Wskaż tę jedną interpretację. Będziemy mogli je porównać i podyskutować :)

    A zatem czekamy na publikację ITPP1/443-555/10/AJ - ja leżałem w
    szpitalu a nasz drogi kfiatuszek nie był łaskaw się pochwalić, że na
    alt.pl.allegro podano sygnaturę interpretacji nieuznającej PzA jako
    sposób zapłaty uprawniający do korzystania z kasy fiskalnej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl