  • Data: 2010-09-06 13:47:25
    Temat: Re: Czy mogę zezłomować stary towar?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Kviat,

    Monday, September 6, 2010, 3:32:33 PM, you wrote:

    > Może, ale nie musi.
    > Nie zmienia to faktu, że na potrzeby tej dyskusji, ta oficjalna
    > interpretacja jest dla mnie bardziej przekonująca, niż opinia znanych
    > ci urzędników.

    DLA MNIE opinia urzedników, którzy mnie mogą kontrolować jest
    najważniejsza. Interpretacja warszawskiej izby skarbowej może się
    nadać do podtarcia tyłka, jeśli na właściwym papierze ją wydrukuję.

    > Jak przedstawisz oficjalną opinię przeciwną (z dowolnej izby
    > skarbowej)

    Nie przedstawię, dopóki ktoś takiej nie upubliczni. Sam nie wystąpię,
    bo nie mam interesu.

    [...]

    --
    Best regards,