  • Data: 2010-09-06 12:30:05
    Temat: Re: Czy mogę zezłomować stary towar?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Kviat,

    Monday, September 6, 2010, 1:38:01 PM, you wrote:

    [...]

    > Stawiasz na szali autorytet znanych ci osobiście urzędników
    > skarbowych, a po drugiej stronie autorytet dyrektora Izby Skarbowej w
    > Warszawie z wydaną oficjalnie interpretacją.

    Wydana oficjalnie interpretacja izby skarbowej w Warszawie dotyczy
    konkretnego podatnika, który o taką interpretację poprosił.
    Urzędnicy skarbowi w reszcie kraju mają głęboko w rzyci interpretację
    izby skarbowej w Warszawie. Ba! W przypadku innego podatnika ta sama
    izba skarbowa może wydać inną interpretację.

    [...]

    > Albo wydrukować sobie interpretację, oprawić w ramki, powiesić na
    > ścianie i przy każdej kontroli pokazywać.

    j.w. Mój urząd skarbowy nie podlega w żaden sposób warszawskiej izbie
    skarbowej.

    > Zanim wydadzą opinię negatywną dwa razy się zastanowią, bo będą
    > musieli oficjalnie przyznać, że dyrektor z Wa-wy nie miał pojęcia co
    > napisał.

    Niedawno urzednicy ministerstwa finansów twierdzili, że przegrana
    przez jedną izbę skarbową w NSA sprawa dotycząca faktur przesyłanych
    mailem dotyczy tylko i wyłącznie jednego podatnika. Dopiero pod ostrym
    naciskiem prasy minister finansów obiecał wydanie rozporządzenia,
    które jednolicie sprawę załatwi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl