  • Data: 2007-06-30 00:54:12
    Temat: Re: Co ma zrobić?
    Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Głównie z dowodu rejestracyjnego. A z czego wynika, ze zamiast męża
    wpisano
    > tam żonę, to ja już tego wyjaśnić nie umiem i pytaj o to samego
    > zainteresowanego.

    dowodem własności jest w szczególności : umowa sprzedaży, umowa zamiany,
    umowa darowizny, faktura VAT, i pewnie jeszcze kilka innych, a pierwsze
    słyszę aby dowodem własności był dowód rejestracyjny

    Jeśli nadal masz wątpliwości, zerknij prosze w poniższe interpretacje:

    US.PDOF/415/1-2/06 Czy podatnik posiadający orzeczenie o zaliczeniu do I
    grupy inwalidztwa może skorzystać z ulgi rehabilitacyjnej w związku z
    dojazdem na zabiegi, samochodem osobowym zarejestrowanym na małżonkę?

    IX-005/65/Z/K/05 Czy można dokonać odliczeń od dochodu na rehabilitację w
    związku z używaniem samochodu osobowego na dojazdy na zabiegi, gdy samochód
    jest zarejestrowany na męża?

    WP/415-127/06 Jeżeli samochód jest współwłasnością osób niepełnosprawnych (w
    tym również współwłasnością małżeńską), to każda z nich może dokonać
    stosownych odliczeń z tytułu jego używania, nawet jeśli w dowodzie
    rejestracyjnym jest wymieniony tylko jeden z współwłaścicieli.