  • Data: 2010-04-07 17:29:25
    Temat: Re: Auto z firmy męża na firmę żony.
    Od: "Jacek Filipkiewicz" <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef wrote:

    > Z uwzględnieniem art 22h.3

    > Pewnie można sprzedać, tylko po co?

    Chodzi przede wszystkim, żeby auto było w ewidencji środków trwałych
    aby można było wpisywać w koszty wszystkie wydatki i nie prowadzić
    kilometrówki.

    > Amortyzować dwa razy się nie da, więc nie ma się co gimnastykować.

    Czemu się nie da. A jakbym sprzedał komu innemu to czyż on nie mógłby
    amortyzować wartości, za którą samochód odemnie kupił?

    --
    Pozdrawiam Jacek Filipkiewicz