  • Data: 2010-04-07 18:22:08
    Temat: Re: Auto z firmy męża na firmę żony.
    Od: "Jacek Filipkiewicz" <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef wrote:

    > To się robi wpisem do ewidencji środków trwałych.

    Ok. A na jakiej podstawie ja (mąż) mam wycofać samochód ze swojej ewidencji?

    > Ale przeczytałeś ten podany artykuł?
    > Przecież ten "ktoś inny" niż współmałżonek
    > nie podpada pod podane tam paragrafy i on może sobie amortyzować.

    Nie znam się za bardzo na prawnym języku, ale założenie firmy przez żonę
    przy jednoczesnym nieprzerwanym istnieniu firmy męża nie wygląda mi
    ani na "zmianę formy prawnej", ani na "podział albo połączenie"

    --
    Pozdrawiam Jacek Filipkiewicz