  • Data: 2011-06-03 09:10:56
    Temat: Re: Anulowanie faktury
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2011 10:27, MM pisze:
    > Ano, jesli klient nie ma ochoty odes?a? b??dnej faktury, to z pewno?ci?
    > korekty te? nie podpisze... Po wystawieniu i wys?aniu takiej korekty,
    > b?dzie jeszcze wi?kszy ba?agan :-)

    Po pierwsze, o ile mi wiadomo, nie musi podpisać.

    Po drugie: nie chodzi o to, że nie chce, ale że może przypadkiem taką
    fakturę gdzieś pozostawić.

    ATPO: Napraw swój czytnik, bo siejesz krzaczkami. Najlepiej zmień np. na
    Thunderbirda, a jeśli nie, to przynajmniej zastosuj to:
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php Dalej będziesz psuć polskie znaki
    w tematach, ale przynajmniej w treści będą OK.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek