  • Data: 2011-06-03 10:29:14
    Temat: Re: Anulowanie faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-06-2011 11:55, MM pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"<n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj Ustawe o VAT art 29 ust 4a i 4c,
    > a bedziesz wiedział wiecej...
    > Chyba ze chcesz placic podwojny vat..

    W ustawie jest o potwierdzeniu otrzymania a nie o podpisie na fakturze.
    Zmiana drobna, kiedyś była "podpisana kopia" ale wymuszona dyrektywą
    unijną, która wprost zabrania wprowadzania wymogu podpisywania faktur.

    Oczywiście podpis jest najlepszym dowodem (najlepszym dla US).
    Zwrotka pocztowa spełnia wszystkie wymagania, ale tu już USy kręcą nosem.
    Teoretycznie wystarczyłby mail lub notatka z rozmowy telefonicznej, SMS.
    Ale nie znam nikogo, kto by chciał sprawdzić, czy w praktyce to przejdzie.

    Bo jak mieliśmy dostosować przepisy do unijnych, to zrobiono to w wersji
    minimum. I kop się potem człowieku z koniem któremu imię Urząd Skarbowy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813