  • Data: 2011-06-03 10:48:43
    Temat: Re: Anulowanie faktury
    Od: "MM" <m...@o...fiki-miki.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4de8b77c$0$2503$65785112@news.neostrada.pl...

    > W ustawie jest o potwierdzeniu otrzymania a nie o podpisie na fakturze.
    > Zmiana drobna, kiedyś była "podpisana kopia" ale wymuszona dyrektywą
    > unijną, która wprost zabrania wprowadzania wymogu podpisywania faktur.
    >
    > Oczywiście podpis jest najlepszym dowodem (najlepszym dla US).
    > Zwrotka pocztowa spełnia wszystkie wymagania, ale tu już USy kręcą nosem.
    > Teoretycznie wystarczyłby mail lub notatka z rozmowy telefonicznej, SMS.
    > Ale nie znam nikogo, kto by chciał sprawdzić, czy w praktyce to przejdzie.
    >
    > Bo jak mieliśmy dostosować przepisy do unijnych, to zrobiono to w wersji
> [...]

    Nie rozumiem właśnie dlaczego prostej sprawy, nie można prosto załatwić...
    Ktoś chce potwierdzenia to najprostszym potwierdzeniem jest podpis na
    egzemplarzu...

    Zwrotka pocztowa nie tylko dla US nie jest potwierdzeniem. Pisałem o tym
    w poście do Gotfryda... Jest to potwierdzenie otrzymania przesyłki ale
    nie potwierdzenie prawidłowej zawartości tej przesyłki ;-)

    Notatka z rozmowy telefonicznej? Chyba razem z bilingiem i potwierdzeniem
    treści tej notatki przez rozmówcę :-))))))

    Czas na słoneczko!

    --
    MM