  • Data: 2009-09-14 07:54:37
    Temat: Re: Amortyzacja jednorazowa samochodu
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp wrote:

    > A mi chodziło o jednoznaczne określenie co wolno a co nie. Dlatego
    > powinno dopuścić odliczanie od wszystkich pojazdów w firmie albo tylko
    > np. od ciężarowych ale wtedy tak zdefiniować pojazd ciężarowy że
    > ferrari albo cinquecento z kratką się nie załapią w żaden sposób. :)

    Ale za to załapie się pojazd, w którym przestrzeń bagażowa
    mierzona po podłożu w części, gdzie mozna postawić przegrodę pionową
    do wysokości linii okien jest większa od części przeznaczonej konstrukcyjnie
    do przewozu kierowcy bez uwzględnienia masy fotela i innych części, których
    wymontowanie mogłoby spowodować zmiany w rozliczaniu podatku dochodowego?

    Naprawdę wierzysz w proste podatki?