  • Data: 2009-09-14 14:26:21
    Temat: Re: Amortyzacja jednorazowa samochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Sep 2009, Piotrek wrote:

    > I w konsekwencji większość będzie miała samochody an kilometrówce oraz będzie
    > się okazywało, że te 10 km w celach osobistych na 10 tysięcy km w celach
    > związanych z DG to było akurat wtedy kiedy podatnik został "złapany" na
    > przewożeniu małżonki ...

    :)

    > Albo przepisy będą skarżone ze względu na bezwzględnie słabą proporcjonalność
    > pomiędzy winą i karą ...

    W sąsiednim poście piszę, że coś mi dzwoni, że widziałem orzeczenie ETS
    o tym, że "częściowe" korzystania z ST powinno wystarczać do odliczenia
    VAT, więc w tym duchu.
    Krótko mówiąc - skoro z obowa wnioskami trzeba się zgodzić (że bez
    "ostrej" kary podatnicy będą i tak zaniżać podatek, a dość ostra
    może być sporna) to... wychodzi nam, dlaczego rządy próbują działać
    na zasadzie: "najlepiej nic z tym nie zrobic".

    pzdr, Gotfryd