    From: Paweł Staszewski <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Leasing a czynsz
    Date: Mon, 12 Nov 2007 18:48:55 +0100

    Witam

    Mam takie pytanko.
    Do niedawna prowadzilem wlasny interes ale pod pewna firma i teraz chce
    zalozyc wlasna DG.
    I tamta firma wziela auto w leasingu abym mogl sobie mobilnie pracowac
    oczywiscie zarabialem na niego jak i na siebie w tej firmie.
    I teraz jak bede zakladal wlasna DG to wiem ze:
    Nie bardzo oplaca sie robic cesje na to auto z racji iz tamta firma ma
    liniowy podatek i mialaby z tego tytuly problemy wiadomo jakie.
    Wiec czy oplaca mi sie pojsc na uklad czyli wynajac w tej firmie lokal
    za cene rowna leasingowi??
    czyli np. lokal za 2500zl netto??

    Oczywiscie jest tez kewstia paliwa ale moznaby ja zamienic na oplate za
    media w tym lokalu czylijakis prad/wode.

    Czy takie rozwiazanie bedzie tez z punktu widzenia dla mnie jakos
    korzystne czy tez strace na tym iz auto np. nie bedzie ST w mojej firmie ??
    Pozdrawiam.
    Paol