  • Data: 2005-04-10 16:18:38
    Temat: Jakie koszty uzyskania?
    Od: "Jack" <kronus@[usun-to]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może ktoś poradzi - nie wiem co wpisać w kosztach uzyskania.
    Koleżanka pracowała w jednej firmie od 1 lipca do końca roku (wg pitu
    zakładowego - koszty uzyskania - 613,50zł) i równocześnie potem od 30
    września do końca roku (wg pitu zakładowego - koszty uzyskania - 409,00zł).
    Są to niby dwa zakłady pracy równocześnie - ale co mam wpisać do pitu 37 -
    sumę tych wartości czy może jakąś inną kwotę.
    Proszę o poradę.
    Pozdrowienia
    Jack