eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJakie koszty uzyskania?Re: Jakie koszty uzyskania?
  • Data: 2005-04-10 18:05:00
    Temat: Re: Jakie koszty uzyskania?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jack wrote:
    > Może ktoś poradzi - nie wiem co wpisać w kosztach uzyskania.
    > Koleżanka pracowała w jednej firmie od 1 lipca do końca roku (wg pitu
    > zakładowego - koszty uzyskania - 613,50zł) i równocześnie potem od 30
    > września do końca roku (wg pitu zakładowego - koszty uzyskania - 409,00zł).
    > Są to niby dwa zakłady pracy równocześnie - ale co mam wpisać do pitu 37 -
    > sumę tych wartości czy może jakąś inną kwotę.
    > Proszę o poradę.
    > Pozdrowienia
    > Jack
    >
    tak. sumę. 1022.50 zł


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.04.05 14:09 Jack

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1