  • 1. Data: 2005-04-10 16:18:38
    Temat: Jakie koszty uzyskania?
    Od: "Jack" <kronus@[usun-to]poczta.onet.pl>

    Może ktoś poradzi - nie wiem co wpisać w kosztach uzyskania.
    Koleżanka pracowała w jednej firmie od 1 lipca do końca roku (wg pitu
    zakładowego - koszty uzyskania - 613,50zł) i równocześnie potem od 30
    września do końca roku (wg pitu zakładowego - koszty uzyskania - 409,00zł).
    Są to niby dwa zakłady pracy równocześnie - ale co mam wpisać do pitu 37 -
    sumę tych wartości czy może jakąś inną kwotę.
    Proszę o poradę.
    Pozdrowienia
    Jack

  • 2. Data: 2005-04-10 18:05:00
    Temat: Re: Jakie koszty uzyskania?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jack wrote:
> [...]
    > Są to niby dwa zakłady pracy równocześnie - ale co mam wpisać do pitu 37 -
    > sumę tych wartości czy może jakąś inną kwotę.

    tak. sumę. 1022.50 zł

  • 3. Data: 2005-04-11 14:09:00
    Od: "Jack" <kronus@[usun-to]poczta.onet.pl>

    "witek" napisał:
    > tak. sumę. 1022.50 zł

    Dzięki - tak myślałem - ale wolałem się upewnić :)
    Jack