eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJakie koszty uzyskania? › Jakie koszty uzyskania?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jack" <kronus@[usun-to]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jakie koszty uzyskania?
    Date: Sun, 10 Apr 2005 18:18:38 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 11
    Sender: k...@p...onet.pl@ip-84-201-217-45.it-net.pl
    Message-ID: <d3bjjs$fsi$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-84-201-217-45.it-net.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1113149884 16274 84.201.217.45 (10 Apr 2005 16:18:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Apr 2005 16:18:04 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:138254
    [ ukryj nagłówki ]

    Może ktoś poradzi - nie wiem co wpisać w kosztach uzyskania.
    Koleżanka pracowała w jednej firmie od 1 lipca do końca roku (wg pitu
    zakładowego - koszty uzyskania - 613,50zł) i równocześnie potem od 30
    września do końca roku (wg pitu zakładowego - koszty uzyskania - 409,00zł).
    Są to niby dwa zakłady pracy równocześnie - ale co mam wpisać do pitu 37 -
    sumę tych wartości czy może jakąś inną kwotę.
    Proszę o poradę.
    Pozdrowienia
    Jack


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1