eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJakie koszty uzyskania?Re: Jakie koszty uzyskania?
  • Data: 2005-04-11 14:09:00
    Temat: Re: Jakie koszty uzyskania?
    Od: "Jack" <kronus@[usun-to]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Jack wrote:
    >> Może ktoś poradzi - nie wiem co wpisać w kosztach uzyskania.
    >> Koleżanka pracowała w jednej firmie od 1 lipca do końca roku (wg pitu
    >> zakładowego - koszty uzyskania - 613,50zł) i równocześnie potem od 30
    >> września do końca roku (wg pitu zakładowego - koszty uzyskania -
    >> 409,00zł). Są to niby dwa zakłady pracy równocześnie - ale co mam wpisać
    >> do pitu 37 - sumę tych wartości czy może jakąś inną kwotę.
    >> Proszę o poradę.
    >> Pozdrowienia
    >> Jack
    "witek" napisał:
    > tak. sumę. 1022.50 zł
    >
    Dzięki - tak myślałem - ale wolałem się upewnić :)
    Jack


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1