  • Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: DG w miescie A + nowe biuro w miescie B
    From: "tomek.k" <p...@...sygnaturce.nz>
    Date: Wed, 20 Sep 2006 11:50:40 +0200

    Witam,

    nie bijcie jesli juz bylo, ale nie znalazlem w archiwum dokladnie tego
    o co chce zapytac...

    Od kilku lat mam DG zarejestrowana w domu, w miejscowosci A. Teraz
    wynajalem biuro w miejscowosci B, ale jednoczesnie nie chce likwidowac
    dzialalnosci w A. Chcialbym tez, aby czynsz, media itp. za biuro w B
    stanowily KUP.

    Podejrzewam, ze musze cos gdzies zglosic - tylko co dokladnie i komu:
    1. Nowy oddzial, nowe miejsce wykonywania DG, moze jeszcze cos innego?
    2. Mam to dodac do obecnego wpisu do EDG (w m. A) czy tez trzeba zrobic
    nowy wpis w m. B?
    3. Trzeba cos uaktualnic w GUS i US?
    4. Czy musze zrobic nowe pieczatki z danymi biura w miejscowosci B?
    (mnie one nie beda do niczego potrzebne, wystarczy mi jesli jest na
    nich obecny adres).

    W obecnym wpisie do EDG mam napisane tak: "Adres zakladu glownego" -
    <tu podany adres w m. A>, "Adresy oddzialow lub innych miejsc
    wykonywania dzialanosci" - "nie dotyczy".
    Wynika z tego, ze powinienem tylko tutaj dodac inne miejsce wykonywania
    dzialalnosci, ale czy moge to zrobic, jesli jest to adres w innym
    miescie?

    Gdyby ktos moglby mi lopatologicznie wytlumaczyc co dokladnie mam teraz
    zrobic to bylbym wdzieczny :)

    --
    Pozdrawiam, Tomek
    email: tomek (at) krakow.home.pl