  • Data: 2006-09-20 13:50:53
    Temat: Re: DG w miescie A + nowe biuro w miescie B
    Od: "and" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomek.k <p...@...sygnaturce.nz> napisał(a):
    > W obecnym wpisie do EDG mam napisane tak: "Adres zakladu glownego" -
    > <tu podany adres w m. A>, "Adresy oddzialow lub innych miejsc
    > wykonywania dzialanosci" - "nie dotyczy".
    > Wynika z tego, ze powinienem tylko tutaj dodac inne miejsce wykonywania
    > dzialalnosci, ale czy moge to zrobic, jesli jest to adres w innym
    > miescie?

    Witam
    Niedawno przeprowadzalem dokladnie taka sama operacje.
    Musisz sie przejsc do UM/UG w m.A i dokonac dodatkowego wpisu w EDG,
    tak jak piszesz dodajesz adres oddzialu - 50 zl:)
    Jak juz bedziesz mial nowy wpis to idziesz do GUS - dostajesz dodatkowy REGON
    oraz skladasz NIP-1 w US z danymi twojego oddzialu.
    To chyba wszystko. Do czasu zalatwienia tych formalnosci nie mozesz uznawac
    za KUP kosztow wynajmu pomieszczen w B.

    pozdrawiam

    and