  • Data: 2006-09-20 21:16:03
    Temat: Re: DG w miescie A + nowe biuro w miescie B
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Sep 2006, tomek.k wrote:

    > 4. Czy musze zrobic nowe pieczatki z danymi biura w miejscowosci B?
    > (mnie one nie beda do niczego potrzebne, wystarczy mi jesli jest na
    > nich obecny adres).

    A. Nie ma obowiązku posiadania pieczątki
    B. Ale jeśli jest to musi na niej być (można domniemywać że na
    co najmniej jednej) ... REGON. Jedyny znany przepis (od lat)
    dotyczący pieczątek pochodzi właśnie z ustawy o statystyce
    publicznej.
    Dopóki nie ma na pieczątce informacji wprowadzającej w błąd
    (a stary adres będzie przecież "dobry") nie widać powodu do
    wykosztowania się na nową :)
    W ramach ciekawostek: jest jeszcze jeden przepis o którym pamiętam
    dotyczący wprost DG i pieczątek - paragon "detalicznego punktu
    sprzedaży" (nie musi być wcale fiskalny), dopuszczony niekiedy
    do uznania za koszt :)
    Oczywiscie pomijam jakieś ekstrawagancje w rodzaju weksli ;)

    pzdr, Gotfryd