  • Data: 2006-09-22 21:33:42
    Temat: Re: DG w miescie A + nowe biuro w miescie B
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Sep 2006, tomek.k wrote:

    > Tzn. ten paragon musi byc opieczetowany? Przez wystawce jak rozumiem?

    Tak. W sumie chodzi o to że ma być "oznaczony", a IMO u nas przywiązanie
    do "wagi stempla" jest duże :)

    +++
    2. Dowody, o których mowa w ust. 1, mogš dotyczyć wyłšcznie:
    4. Zakup w jednostkach handlu detalicznego materiałów, œrodków czystoœci i
    bhp oraz materiałów biurowych może być, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 4,
    dokumentowany paragonami zaopatrzonymi w datę i stempel (oznaczenie)
    jednostki wydajšcej paragon - okreœlajšcymi iloœć, cenę jednostkowš oraz
    wartoœć, za jakš dokonano zakupu. Na odwrocie paragonu podatnik musi
    uzupełnić jego treœć, wpisujšc swoje nazwisko (nazwę zakładu), adres oraz
    rodzaj (nazwę) zakupionego towaru.
    ---

    > Tak z ciekawosci pytam, ja osobiscie wystawiam tylko faktury,

    Ale tu chodzi o *zakupy* - powiedzmy kupujesz paczkę spinaczy :)
    Jak sprzedawca na kasę fiskalną to "oznaczenie" IMO jest i już,
    jak nie ma - może na byle świchu walnąć pieczątkę obok danych
    wymienionych wyżej, i na coś takiego wolno wystawić DW zakupu.

    pzdr, Gotfryd