    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Co to za koszt? (dla obeznanych z PK)
    Date: Mon, 08 Nov 2004 11:58:03 +0100

    Mam małą zagwozdkę jak zaksięgowac taki dziwny koszt.

    Firma reklamowa dostała zlecenia na przeprowadzenie kampanii reklamowej.
    W skład kampanii wchodzi m.in. zakup i rozsyłanie do zwycięzców konkursu
    bonów sodexho.
    Firma wystawi zleceniodawacy na koniec tylko jedna fakturę - za kampanię
    reklamową.
    Jak ując koszt bonów? A raczej "jako co"?
    Dostajemy dwa dokumenty - notę obciazeniową na bony i fakturę na
    porowizję za te bony.
    Czym sa dla agencji na bony? Materiałem?
    A prowizja? Usługą obcą?
    Na pewno nie są to żadne koszty finansowe, dla nas to po prostu koszt
    wytworzenia produktu/usługi patrząc od strony funkcjonalnej, i na
    "piątkach" nie mam wątpliwości gdzie to utknąć.
    Ale co to jest rodzajowo? Gdzie to wpakowac na "czworkach"?
    Kwoty sa dośc duże, bo te bony to prawie połowa wartości całego zlecenia.

    Wszystko to de facto odsprzedajemy dalej, ale wrzucone do jednego worka
    z kampania reklamową.

    Ma ktoś jakis pomysł?

    Maddy zaplątana i na dodatek UKS siedzi juz trzeci tydzień

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813