  • Data: 2004-11-09 09:14:12
    Temat: Re: Co to za koszt? (dla obeznanych z PK)
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik e-radek napisał:

    > a moze "wartosci" bonow wogole nie ujmowac w "tych" kosztach
    > a moze je wrzucic na tzw. koszty wyłozone czyli przepuscic przez 2-ki?
    >
    > mam troche podobna sytuacje.. kupuje koszty w ramach uslugi agencyjnej
    > ktore nie sa i nie moga byc moim kosztem.. potem je oczywisceie
    > odsprzedaje... przepuszczam je przez dwojki, i wszyscy sa zadowoleni..

    Tzn? Wydajemy pieniadze, potem dostajemy zwrot od klienta. Ten zwrot
    jest przychodem bo nie dostaniemy nic poza fakturą, ale wydane pieniądze
    nie będą kosztem. Tez mi interes.
    Mówimy o ok. 300tys. złotych - 57tys. samego podatku.
    Trochę drogo jak za rozwiązanie problemu czysto księgowego. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813