  • Data: 2009-01-21 16:01:23
    Temat: wiedza
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wydawnictwo wiedza i praktyka bez powodu przysyła mi swoje druki, których
    nie potrzebuję. Ja je odwoże narażając się na wielkie koszty. Za ostatnie
    dwie sztuki również mam pokwitowanie na piśmie. Mimo to wiedza i praktyka
    przysyła mi żądania zapłaty od siebie i wynajętych firm. Czy oni mogą dobrze
    radzić jak nie kontrolują swoich dokumentów. Wielokrotnie domagałem się
    również usunięcia moich danych osobowych, których im nie dawałem i nie wiem
    jak je zdobyli. Za każdym razem jaka pani potwierdzała, że już moje dane
    usunęła, ale chyba mało skutecxznie. Czy jest na nich jakiś skuteczny
    sposób.