  • Data: 2009-01-21 21:31:54
    Temat: Re: wiedza
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wt" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gl829e$612$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nie spotkałem się z tym, aby jaka? inna firma postępowała w ten sposób, to
    > znaczy wysyłać towar i domagać się zapłaty. Może to jaki? nowy sposób na
    > działalno?ć gospodarcz?.

    Wystaw im i wyślij fakturę za składowanie niechcianych materiałów, a potem
    zacznij ściągać należości ;-)
    A poważnie - jeśli naprawdę nic nie zamawiałeś (jesteś tego pewien? oni mają
    porypany system i ludzie dają się niestety na to nabierać), jeśli nie mają
    na to żadnego dowodu, to mogą Ci co najwyżej nasmarkać na kołnierz. Nie
    obawiaj się niczego - WiP ma już tak złą sławę (gdzieś na forum GazWybu
    ciągnie się długaśny wątek na ten temat) i tyle wytoczonych spraw, że każdy
    sąd Cię uniewinni :)
    Trzymam kciuki. A materiałów nie odsyłaj - nie masz żadnego obowiązku, jeśli
    nie zawierałeś z nimi żadnej umowy.