  • Data: 2009-01-22 00:12:13
    Temat: Re: wiedza
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście, jeśli nie odpowiedzą na korespondencję listowną lub
    > telefoniczną, to IMVHO list polecony jest (mocno) "uzasadniony"

    Ja nie mogę nie odesłać, bo już osobiście odwiozłem. Zawsze tak robiłem.
    Dostałem na piśmie pokwitowanie zwrotu, a sobie w komputerze odnotowali. Nie
    wiem co przysłali, bo oddałem nie rozpakowane. Do tej pory to wystarczało, a
    teraz chcą pieniążków. NIe ma się co dziwić, ładne fury, pałacyk w drogiej
    dzielnicy, drugi ośrodek w budowie, forsa potrzebna.