  • Data: 2009-01-21 20:49:42
    Temat: Re: wiedza
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic nie odwozić! Składować i wysłać informację o b.wysokich kosztach
    > skladowania przesyłek od tego wydawnictwa. Określić czas skladowania po
    > upływie ktorego przesyłki nieodebrane będą komisyjnie niszczone.
    > Utylizacja w Twoim wydaniu rownież jest b.kosztowna

    Podobnie dowiedziałem się poprzednio, bo sprawa niechcianych przesyłek
    ciągnie się już długo. Firma sama ma zadbać o zabezpieczenie swojej
    płatności, poprzez dostarczenie za pokwitowaniem, przedpłaty. Tu żadnego
    pokwitowania nikt nie potrzebował. To jest firma doradcza podatkowa, tak się
    domyślam, to jest bardzo ważna i wszystko może. Z pisma wynika, że
    wydawnictwo ma na stałe zatrudnioną firmę do ściągania należności za ich
    materiały. Nie spotkałem się z tym, aby jakaś inna firma postępowała w ten
    sposób, to znaczy wysyłać towar i domagać się zapłaty. Może to jakiś nowy
    sposób na działalność gospodarczą.