  • Data: 2010-08-13 18:53:49
    Temat: uzasadniony koszt?
    Od: "tunia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jestem radca prawnym prowadzacym kancelarie z siedziba w miejscu zamieszkania.
    Wlasnie wymienilam drzwi na antywlamaniowe - nie ulrywam ze takze wobec
    dyrektywy zapewnienia nalezytego przechowywania dokumentow, powierzonych mi w
    zwiazku z czynnosciami zawodowymi.

    No i w zwiazku z powyzszym zastanawiam sie, czy koszt zakupu tych drzwi da sie
    uzasadnic jako koszt uzyskania przychodu? Niestety - nie odnalazlam przepisu
    wprost nakazujacego mi zabezpieczenie dokumentow w taki czy iny sposob. Czy
    wobec tego ewentualna kontrola skarbowa nie bedzie sie jednak czepiac?...