  • Data: 2010-08-13 20:56:25
    Temat: Re: uzasadniony koszt?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > prowadzącym DG oraz wynajmującym/dzierżawiącym, inne źródła przychodu
    > nie mają jak skorzystać z prawa "rozliczenia" wydatków które w sposób
    > oczywisty nie są "zużyte" na konkretny przychód (również prawo zaliczenia
    > wyposażenia w KUP jest szczególnym przypadkiem opisanym w przepisie
    > o amortyzacji).
    > A mi opis "radca prawny" nic nie mówi w zakresie "czy to jest DG
    > w rozumieniu dochodowego" :D (a nuż jest to "działalność osobista"
    > w rozumieniu dochodowego, zaliczana do DG tylko na potrzeby VAT

    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html

    > art. 22
    > 1. Kosztami uzyskania przychodów sš koszty poniesione [...]
    > lub zachowania albo zabezpieczenia ?ródła przychodów [...]
    >
    > Ewentualnie to przyroda zna przypadki czepiania się o zupełnie prawidłowe
    > rzeczy (acz wcale nie twierdzę żeby to była "norma"), więc powyższe
    > pytanie wiele nie wnosi :)
    > Za to wersja czepiania się "w jakimś zakresie być może jest to
    > zabezpieczenie DG, ale również służy celom osobistym" wydaje się
    > być bardziej prawdopodobne.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Gotfryd,
    A nie boisz sie, ze bedzie jak z rachunkami za telefon kiedy mieszasz
    rozmowy prywatne i "sluzbowe".
    Pierwsze pytanie jakie padnie ze strony US to bedzie w jakim procencie
    te drzwi zabezpieczją biznes a w jakim mieszkanie prywatne.
    I bedzie zonk. Bo ci zaraz US powie, ze bylo sobie drzwi wstawić do
    pokoju w którym przechowujesz dokumenty, a nie docałego domu/mieszkania.
    To już bezpieczniej bedzie duzy sejf kupic i wrzucic w koszta.
    Ja bym sie nie pchał pod walec jak widać, że jedzie.