  • Data: 2010-08-13 21:54:21
    Temat: Re: uzasadniony koszt?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Aug 2010, witek wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Gotfryd,
    > A nie boisz sie, ze bedzie jak z rachunkami za telefon kiedy mieszasz rozmowy
    > prywatne i "sluzbowe".
    > Pierwsze pytanie jakie padnie ze strony US to bedzie w jakim procencie te
    > drzwi zabezpieczją biznes a w jakim mieszkanie prywatne.
    > I bedzie zonk.

    Wydawało mi się, że własnie o tym napisałem, jak nie dość jasno
    to przepraszam :]
    Do tego w zakresie "swobody interpretacji" miotamy się między sławnym
    art.23.1.49 a przyjęciem iż takie drzwi stanowią "ulepszenie podatkowe"
    (z problemem pt. "ale mieszkanie nie zostało zaliczone do ST,
    a niezaliczenie do ST nie uprawnia do uznania za prosty koszt, co
    najwyżej uniemożliwia koszt w ogole, z wyłączeniem ST i ulepszeń
    o WP<3500 zł").

    > Ja bym sie nie pchał pod walec jak widać, że jedzie.

    :)

    pzdr, Gotfryd