  • Data: 2010-08-13 20:38:54
    Temat: Re: uzasadniony koszt?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    prowadze dzialalnosc gospodarcza pt kandelaria radcy prawnego, zarejestrowana
    jestem Osoba fiz prowadzaca dzialalnosc gospd), regon etc.

    Kwestia na ile moge podciagac to pod zabezpieczenie dzialalnosci (czyt.
    przychodu z dzialalnosci) a na ile kontrola ewentualna skarbowa moze mi to
    zakwestionowac jako zabezbieczenie totalnie prywatne - jest wlasnie
    podstawowym tematem moich zainteresowan na ten moment. Niestety nie
    specjalizuje sie w podatkach i boli mnie za kazdym razem, jak musze sie w tym
    paprac, stad moje pytanie.

    A czy istnieje mozliwosc, no nie wiem - czesciowego odliczenia? Biorac pod
    uwage ze przynajmniej w jakims zakresie to jednak jest wydatek poczyniony na
    potrzeby dzialalnosci (zabezpieczenia przychodu)?