  • Data: 2006-08-30 13:24:58
    Temat: upomnienie z US
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dostałem z mojego US upomnienie, w którym wzywa się mnie pod groźbą
    wszystkiego co mi tylko może grozić i ognia piekielnego :), "do
    uregulowania następujących zaległości:

    1. podatek (PIT-36): XX zł
    2. koszt upomnienia: 8.80zł.

    ", mam na to 7 dni i tak dalej.

    Problem w tym, że w podatku wyszła mi nadpłata, którą potem skorygowałem,
    potem mnie wezwano z papierami, wykryto jeszcze jedną pomyłkę, skorygowano,
    po 2 miesiącach dostałem zwrot.

    Więc jakim cudem ja im mogę cokolwiek wisieć?.

    Nie mogę odgrzebać tego PITa, żeby zobaczyć jak się ma kwota zwrotu do tego
    co w PIT wyszło, ale nawet zakładając że wysłali mi za dużo i muszę im
    zwrócić, to jakim prawem mam płacić koszt upomnienia?"

    p. m.