  • Data: 2006-08-30 15:03:28
    Temat: Re: upomnienie z US
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t wrote:

    > Prawem pięści, prawem dżungli tudzież prawem zachowania kasy ;)

    Nie ma to jak dobra rada.

    Ja bym zaczal od wyjasnienia o co chodzi.

    1) telefon do osoby podpisanej,referenta itp w sprawie, odnotowac
    godzine i imie nazwisko rozmowy z ktora sie faktycznie rozmawialo, niech
    wyjasni -- jesli cie zadowola wyjasnienia -- isc i zaplacic, jesli nie -
    patrz pkt. 2

    2) pismo z opisem sytuacji oraz powolaniem sie na rozmowe telefoniczna,
    i tutaj dlaczego nie zgadzasz sie z tym a tamtym -- czyli dlaczego masz
    pokrywac 8.80 skoro to oni sie pomylili (jesli sie pomylili). Pisemko,
    znaczek, polecony, siup, czekac ;)

    Pozdr
    ja

    --