  • Data: 2006-08-31 22:35:45
    Temat: Re: upomnienie z US
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Czekaj.
    > Konto jest blokowane pomimo ściągnięcia kwoty egzekucji??
    > To nie jest tak że bank ściąga ile ma ściągnąć i już???

    A ja wiem? :) Nigdy wykonywano na mnie egzekucji, więc nie mam z tym
    doświadczenia. Ale podejrzewam że nie wiążę się to z miłymi przeżyciami.

    Swoją drogą, zadzwoniłem dzisiaj do USu, miła pani mnie poinformowała że
    wypłacili mi zwrot z pierwszego rozliczenia, tego sprzed korekty. Na moją
    uwagę że to było ze 2 miesiące po korekcie i w międzyczasie wizycie w US i
    poprawianiu w asyście ich pracownika, dowiedziałem się że "ich system
    księgowy tak ma", a nie mają innej metody na poinformowanie o tym "klienta"
    niż wysłanie upomnienia.

    Powiedziała też żeby wpłacić tylko tą różnicę, zaś 8.8 za upomnienie nie.
    Tak też zrobiłem, zobaczymy na ile dobra jest rada pani z którą
    rozmawiałem :)

    p. m.