  • Data: 2004-01-03 08:25:39
    Temat: samochód za gotówkę a faktura w DG
    Od: "Basia Z." <i...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam problem. Sprzedałam samochód wprowadzony do DG za kwote 20600 zł.
    Otrzymałam za niego gotówkę do ręki. Nie wiem, czy dobrze zrobiłam
    wystawiając fakturę gotówkową na taką dużą kwotę? Jeśli źle, to proszę
    bardzo o podpowiedź jak można wybrnąć z tej sytuacji. Nie mogę dokonać
    zwrotu gotówki i prosić o dokonanie przelewu. Może można rozbić fakturę na 2
    części, I część np. jako przedpłata?
    Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
    Basia Z.