eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiodszkodowanie z poczty › odszkodowanie z poczty
  • Data: 2009-05-29 10:35:10
    Temat: odszkodowanie z poczty
    Od: "adam" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Klient zakupił towar za 45,50 zł plus koszty przesyłki 4,50 zł, czyli
    łącznie zapłacił 50,00 zł.
    Przesyłka - list polecony - zginął na poczcie. Czy mogę wystąpić o
    maksymalne (ustawowe) odszkodowanie w wysokości około 110 zł , czy tylko na
    kwotę 50,00zł.
    Jeżeli tylko na 50,00 zł, które zresztą oddam klientowi, to jak skorygować
    ewidencję przychodów i uproszczoną ewidencję VAT.
    A jak postąpić, gdy otrzymam odszkodowanie w wysokości 110 zł, 50,00 zł
    oddaję klientowi , a nadwyżkę 60,00 zł
    jak ująć w ewidencjach które prowadzę - jaka stawka procentowa?, jaki
    dokument wystawić? Rozliczam się ryczałtem ewidencjonowanym bez VAT

    Ewentualnie jak to wygląda przy KPIR - może coś na podstawie tego zaadoptuję
    na swoje potrzeby.
    adam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1