  • Data: 2009-05-29 18:53:35
    Temat: Re: odszkodowanie z poczty
    Od: "adam" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gvp27g$c9$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "adam" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Moim zdaniem rzeczone odszkodowanie należy się klientowi, albowiem to
    > ponosi ryzyko ewentualnego zagubienia korespondencji. Tak wiec ani 50 ani
    > 110 zł Twoim przychodem nie będzie, tylko powinieneś je w całości przesłać
    > nabywcy, albo - o ile się tak porozumiecie - skompensować wysyłkę
    > kolejnego przedmiotu i potrącić sobie z odszkodowania 50 zł (49,50 +
    > 4,50), a pozostałą część - jaka by nie była wysłać klientowi.
    >
    > Z tym, że coś mi się wydaje, że regulamin poczty mówi o zwrocie wartości
> [...]

    W regulaminie poczty jest:
    *za utratę przesyłki poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę,nie
    wyższej jednak niż 50-krotność opłaty pobranej przez operatora publicznego
    za traktowanie przesyłki jako przesyłki poleconej*

    Czyli w skrócie wychodzi że ile powiem ale nie więcej niż 110zł
    Zastanawiam się czy przepisy podatkowe wjakiś sposób nie ograniczają mie ,
    gdyz dokument specyfikacji zamówienia i dokument wpłaty opiewają na 50zł
    pozdrawiam
    adam