  • Data: 2006-06-09 14:44:42
    Temat: miejsce prowadzenia DG
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W związku z wynajmem który opisałem kilka wątków temu, mam dodatkowy
    problem:

    Mam DG. Przeprowadziłem się jakiś czas temu do innego miasta, ale jako
    że nikt z wynajmujących mi mieszkanie nie chciał nawet słyszeć o
    pozwoleniu na prowadzenie DG w wynajmowanym mieszkaniu, nie
    aktualizowałem żadnych danych, czyli oficjalnie mieszkam i prowadzę DG
    dalej w swoim macierzystym mieście.

    Problem w tym, że teraz znalazł się chętny na najęcie mieszkania w
    którym oficjalnie prowadzę DG. Więc obawiam się, czy w US nie będzie się
    troche nie podobać fakt, że prowadzący DG w takim a takim mieszkaniu
    jednocześnie to samo mieszkanie komuś wynajmuje.

    Czy moje obawy są słuszne? Jeżeli tak, to jak to by rozwiązać.
    Pozwolenia na prowadzenie DG w wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu na
    99% nie uzyskam.

    Druga sprawa: czy można być zameldowanym np. w Gdańsku, a siedzibę firmy
    mieć np. w Krakowie?. Który US jest wtedy właściwy?.

    p. m.