  • Data: 2006-06-13 14:02:38
    Temat: Re: miejsce prowadzenia DG
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-06-2006 o 09:42:42 mvoicem <m...@g...com> napisał:

    > a) US się zainteresuje podatkiem od wynajmu mieszkania w którym
    > mieszkam (który to nie jest pewnie odprowadzany) - mam kłopoty z
    > wynajmującym.

    Moj wynajmujący płaci podatek od najmu, wpisał mi do umowy że mogę
    prowadzić DG
    i mam wszytsko ok.

    > b) UM może się zainteresować zwiększeniem podatku od czegośtam - ze
    > względu na wynajem na cele gospodarcze (tutaj moja wiedza jest mętna,
    > ale istotę chyba pojąłem). Wynajmujący może mieć do mnie regres o straty
    > z tym związane.

    U mnie nie ma z tym problemu - UM nic nie chce od nikogo skoto to DG w
    mieszkaniu.
    Jeśli jednak się upomną to w umowie najmu mam zapis że ja to pokryję.
    Policzmy - 3m2 * 15zł = 45zł rocznie. Jakoś przeżyje ;)

    pozdrawiam