  • Data: 2006-06-16 17:25:03
    Temat: Re: miejsce prowadzenia DG
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    t napisał(a):
    [...]
    > Wyczuwam tu semi-agresje, nie wiem czemu.

    Też nie wiem. Do żadnej agresji się nie przyznaję..... :)

    > Faktycznie sie zamotałem - DG masz przeciez w Gdańsku.

    No właśnie że nie. DG mam w Krakowie, a w Gdańsku mieszkam w wynajętym
    mieszkaniu.

    > To chyba prościej jest co pół roku/rok zanieść NIP-1,
    > ZFA, ZUA i poświęcić 15 min na REGON niż kombinować i wtopić przy
    > pierwszej kontroli?
    >
    > Ja też się przeprowadzam co kilka-kilkanaście miesięcy i kilka godzin
    > zanoszenia papierów mnie nie zbawia a mam wszytskie urzędy pod nosem
    > zamiast na drugim końcu miast(lub kraju jak w Twoim przypadku) i do tego
    > wszytsko na legalu.

    No tak, ale jak już pisałem na samym początku ... nie mogę siedziby
    umieścić w tym wynajętym mieszkaniu ze względu na to że nikt się
    właściciel nie zgodzi.

    A na pytanie z kilku postów temu czy tak trudno znaleźć mieszkanie żeby
    właściciel pozwalał na prowadzenie DG: trudno. Przez miesiąc szukałem
    takiego mieszkania, i pod koniec okresu wypowiedzenia poprzedniego
    stanąłem przed wyborem: albo nie wspomnę o DG albo będę mieszkał pod
    mostem póki czegoś nie znajdę.

    p. m.