  • Data: 2006-06-17 06:26:31
    Temat: Re: miejsce prowadzenia DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Jun 2006, mvoicem wrote:

    > Nie, chodzi mi o część C-8 z formularza NIP1.

    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/nip_2006/nip_1.pdf
    Ja po C.5 widzę zaraz D.1, gdzie tam jest C-8?

    Mam na myśli fakt że dla OF pojęcie "siedziby" jest równoważne
    "miejscu zamieszkania": OF to człowiek i siedzibę ma tam gdzie mieszka
    (i tak jest pozapisywane w całym KC kiedy mowa o przedsiębiorcy).

    A jeśli chodzi o "3" a nie "8" :) to sprawa jest prostsza - jak
    kontrola US przyjdzie pod podany adres to tam mają leżeć księgi,
    tylko tyle :) (a w miejscach wykonywania - *o ile są różne* - ewi-
    dencje sprzedaży ew. inne ewidencje szczególne wymagane przepisami).

    > 4. chcę rozwiązać to tak że pozostawię siedzibę dg w A, zaś miejsce
    > prowadzenia działalności określę w B.

    Czyli sam siedzisz w "A" (jak sama nazwa wskazuje ;)), prowadzisz
    DG w "B" - to jeszcze powiedz gdzie księgi są :)
    Tak rozumiem posty (jak na razie)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)