  • Data: 2006-06-17 11:59:36
    Temat: Re: miejsce prowadzenia DG
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/nip_2006/nip_1.pdf

    Ha, czyli google wiedzą, ale nie zawsze dobrze :). Ja znalazłem
    http://www.money.pl/d/podatki/formularze/nip/nip_1.p
    df i widać jest
    nieaktualna.

    W nowym formularzu to chyba jest C5 (główne miejsce wykonywania
    działalności).

    > Ja po C.5 widzę zaraz D.1, gdzie tam jest C-8?
    >
    > Mam na myśli fakt że dla OF pojęcie "siedziby" jest równoważne
    > "miejscu zamieszkania": OF to człowiek i siedzibę ma tam gdzie mieszka
    > (i tak jest pozapisywane w całym KC kiedy mowa o przedsiębiorcy).
    >
    > A jeśli chodzi o "3" a nie "8" :) to sprawa jest prostsza - jak
    > kontrola US przyjdzie pod podany adres to tam mają leżeć księgi,
    > tylko tyle :) (a w miejscach wykonywania - *o ile są różne* - ewi-
    > dencje sprzedaży ew. inne ewidencje szczególne wymagane przepisami).

    Księgi dzięki Bogu leżą u księgowej (ale dopiero od maja tego roku,
    wcześniejsze mam ze sobą w tym momencie).

    > Czyli sam siedzisz w "A" (jak sama nazwa wskazuje ;)), prowadzisz
    > DG w "B" - to jeszcze powiedz gdzie księgi są :)
    > Tak rozumiem posty (jak na razie)

    No sugerowałem się treścią formularza NIP1 z money.pl, gdz wyraźnie
    jest oddzielone miejsce zamieszkania/zameldowania od siedziby DG. Teraz
    mam totalny mętlik w głowie, pomysły mi sie pokończyły :(

    p. m.